'Twas Na Her Bonie Blue E'e
- 'Twas na her bonie blue e'e was my ruin:
- Fair tho' she be, that was ne'er my undoin.
- 'Twas the dear smile when naebody did mind us.
- 'Twas the bewitching, sweet, stoun glance o' kindness!
- Sair do I fear that to hope is denied me,
- Sair do I fear that despair maun abide me;
- But tho' fell Fortune should fate us to sever,
- Queen shall she be in my bosom for ever.
- Chloris, I'm thine wi' a passion sincerest,
- And thou hast plighted me love o' the dearest,
- And thou'rt the angel that never can alter -
- Sooner the sun in his motion would falter!
|This work published before January 1, 1923 is in the public domain worldwide because the author died at least 100 years ago.|