The Cardin O't, The Spinnin O't
- I coft a stane o' haslock woo',
- To mak a wab to Johnie o't;
- For Johnie is my only jo,
- I loe him best of onie yet.
- The cardin' o't, the spinnin' o't,
- The warpin' o't, the winnin' o't;
- When ilka ell cost me a groat,
- The tailor staw the lynin' o't.
- For tho' his locks be lyart grey,
- And tho' his brow be beld aboon,
- Yet I hae seen him on a day,
- The pride of a' the parishen.
|This work published before January 1, 1923 is in the public domain worldwide because the author died at least 100 years ago.|